Tuesday, August 25, 2009

637) Konservasi Bangunan Sultan Abdul Samad, Kuala Lumpur***

Idris, M.A. (2009). Konservasi Bangunan Sultan Abdul Samad, Kuala Lumpur. Bengkel Bersiri 2009 Konservasi Bangunan Warisan Siri 2: Lepaan Kapur, 17-19 Julai 2009, Dewan Pusat Pelancongan Negeri Perak, Ipoh, Perak. (Dalam Powerpoint).
  • Pengenalan (ms2)
  • Pengenalan Bangunan Sultan Abdul Samad (ms3)
  • Tajuk kontrak (ms4)
  • Pelan tapak (ms5)
  • Skop (ms6)
  • Fasa reka bentuk (ms19)
  • Isu-isu yang timbul semasa proses reka bentuk (ms19)
  • Isu-isu semasa pembinaan (ms20)
  • Isu-isu semasa post kontrak (ms21)
  • Cadangan dari pihak SPAZ sdn. bhd. untuk pertimbangan pihak warisan (ms21)

2 comments:

Unknown said...

Assalamualaikum Dr.Kamarul. Saya Khalilah binti Ahmad Naim, pelajar jurusan ukur bangunan Universiti Malaya. Saya kini dalam tahun akhir dan sedang membuat thesis berkaitan konservasi Bangunan Sultan Abdul Samad. Kalau Dr. tidak keberatan, boleh tak sekiranya saya ingin mendapatkan beberapa maklumat mengenai isu-isu yang timbul semasa proses konservasi bangunan ini ?

Unknown said...

Sebelum saya terlupa, saya sertakan sekali alamat email saya.

ilahnaim@yahoo.com

Terima kasih.

Powered By Blogger